Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Ο λόγος που σταμάτησα να γράφω...


Γνωρίζω πως τουλάχιστον ο μισός Ελληνικός πληθυσμός είχε εθιστεί πριν 2 χρόνια στο να διαβάζει σχεδόν καθημερινα τις αναρτήσεις μου. Μια μέρα όμως όλα αλλαξαν οταν...

...επιτέθηκε το έθνος της φωτιάς και μου κάηκε το πληκτρολόγιο. Ναι. Πέρασα τέτοιο δράμα και μαζί με εμένα έπρεπε να περάσετε και εσείς.. μόνοι σας.. στο πιο μοναχικό μέρος του πλανήτη! Το διαδίκτυο! Εντάξει αστειέυομαι δεν έγιναν έτσι ακριβώς τα πράγματα. Η αλήθεια είναι πως έχω στερέψει από ιδέες γιατί έχω γίνει πιο σοβαρος στην ζωή μου και έχω εξελιχθει ως ανεπτυγμένο ον επάνω σε αυτο τον πλανητη.

Ήδη έχοντας γράψει αυτές τις γραμμές δεν ξέρω τι πρεπει να πω και που να καταλήξω. Δεν μπορώ να καταλάβω καλά καλά ποιος κακομήρης κάθεται και διαβάζει ότι ανοησία μου κατέβει στο δάχτυλο. Το πρώτο πράγμα που μπορω να σκεφτω ειναι οτι πήγα να κάνω κάτι με μια κοπέλα αλλά ειδε οτι δεν εβαζα τόνους στις προτάσεις και στις σαλατες γι' αυτό με παρατησε σε 2 μέρες. Τουλάχιστον είχε ωραία βυζ... οχι δεν θα πέσω τόσο χαμηλα... οσο τα βυζια της.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΕΝΤΡΑΡΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΑΜΩΩΩΩΩ

Από την αλλη ειμαι ενας απο τους πιο τυχερους Ελληνες αυτη τη στιγμη! Εχω την πιο γαματη ζωη! Είμαι ανεργος! Δεν δουλευω και καθομαι ολη μερα και κράζω εναν φίλο μου που παει και παιζει σκρατς και κερδίζει συνέχεια εκατοσταευρα. Ζήλεψα και εγώ και αγόρασα και εγω μερικά σκρατς και πήρα τα 3... ευρώ που χαλασα πίσω. Εντάξει έχω καταντησει βάρος που δεν έχω λεφτα κι έτσι σταματησα να πολυ βγαινω εξω... Τι λέω... ΓΑΜΗΘΗΚΑ ΣΤΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΩ ΕΞΩ. ΑΝΟΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΕΡΝΑΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΟΥ. Θα αναρωτιεστε, μα καλα ρε τύπε γιατι τα λες ολα αυτα δημόσια; Είναι πολύ απλο ανύπαρκτοι αναγνωστες μου. Πιο πιθανό ειναι να βρεθεί η Ατλαντίδα πάνω στην ταράτσα του Public (να παρετε χυμο καρότο από εκει πανω, ειναι πολυ καλος) παρά να βρει καποιος αυτό το αρθρο!

Ένα λυπηρο γεγονός είναι οτι έχω παθει κατι στο λαιμο και δεν έχω φωνη. Ουτε μπορω να φαω ουτε να πιω νερο. Νομιζω έχω πεθάνει αλλα δεν πειράζει. Η βλακεια ειναι οτι θα πηγαινα να ακουσω το Λεφακι να τραγουδαει σε εναν κωφάλαλο DJ ηλεκτρονική instumental μουσική αλλά πεθανα και δεν πήγα. Κρίμα!

Όπως θα έχετε καταλαβει μεχρι στιγμής εχω όντως χάσει την φόρμα μου στο γράψιμο και το τζιν δεν με βολευε και ποτε ειδικά με τέτοια ζέστη. Θα σταματήσω το γράψιμο εδώ. Ενημερώνω την Google ότι τον Νοεμβριο θα κανω την θητεία μου οπότε θα γεμίσω την βάση δεδομένων της με αχρηστες πληροφορίες ξανα μετά την απολυση μου.

Υ.Γ. Είμαι όμορφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου